Expeditie Oeganda

Lisa over haar verwachtingen van Expeditie Oeganda

Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Lisa, 15 jaar en ik zit in VWO 4 op Het Noordik.

Aan het begin van dit schooljaar heb ik mij opgegeven voor het expeditieonderwijs en ik ben uitgekozen om mee te doen.

Waarom ik graag mee wil doen aan dit project?

Het lijkt mij een hele mooi ervaring en ik kan op deze manier echt iets voor mensen in een ontwikkelingsland betekenen. Bovendien kan ik zelf van de reis en de voorbereidingen heel veel leren. Omdat we veel zelf moeten regelen en acties moeten houden om geld op te halen doen we veel ervaring op met plannen en organiseren.

Wat zijn mijn verwachtingen?

Eigenlijk dringt het nog steeds niet helemaal tot me door dat ik echt naar Oeganda ga. Waarschijnlijk merk ik pas wat voor een unieke ervaring het is als ik er echt ben. Ik hoop dat het een hele mooie reis wordt waarin ik veel kan leren, iets kan betekenen voor een ander en mijn wereldbeeld kan verbreden.

Acties:

De eerst volgende actie die wij gaan houden is op zaterdag 21 mei. Wij gaan op het schoolplein van CSG Het Noordik - Noordikslaan auto's wassen voor maar €8,-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood