Expeditie Oeganda

De verwachtingen van Myrthe over Expeditie Oeganda

Ik ben Myrthe Petter, en ik zit op CSG het Noordik in Almelo in havo 4. Dit is het eerste jaar dat ik hier op school zit, dus toen ik hoorde van het expeditie onderwijs leek dit mij een super kans om mijzelf verder te ontwikkelen en nieuwe mensen te leren kennen.

Mijn moeder en mijn broer zijn al vaker in ontwikkelingslanden geweest om daar mensen te helpen. Ze kwamen altijd terug met hele leuke en mooie verhalen. Ik wist dat ik dit daarom ook een keer wilde gaan doen. Toen ik hoorde van het expeditie onderwijs wist ik meteen dat ik mee wilde doen.

Ik heb echt totaal geen beeld van hoe het in Oeganda zal zijn. Ik heb er echt heel veel zin in, en hoop dat dit een onvergetelijke ervaring wordt. Het gaat sowieso anders zijn door de andere cultuur, leefomstandigheden en het verschil tussen arm en rijk. Ik kan niet wachten om over paar weken met dit top team naar Oeganda te gaan, waar we het hele jaar naartoe hebben gewerkt!

De afgelopen tijd hebben we de volgende acties gehad:

- De autowasactie: op zaterdag 21 mei hadden we een geslaagde autowasdag.

- Randrock: donderdag 5 mei zijn wij bij Randrockjunior geweest, wij hadden een fotobooth en hebben snoepzakjes verkocht. Het was een zeer geslaagde en leuke actie!

Ook hebben we donderdag 19 mei een leuke dag gehad met Doingoood. We hebben veel informatie en tips gekregen om goed voorbereid op reis te gaan.

Komende tijd gaan we aan de slag met de volgende acties:

- Marktplaats: we zijn nu ook actief op marktplaats dus neem gerust een kijkje op http://www.marktplaats.nl/verkopers/23863861.html

- Sponsoring: we zijn ook druk bezig met het zoeken van sponsoren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood