Expeditie Oeganda

Ruben over zijn verwachtingen van Expeditie Oeganda

Ik ben Ruben Stek, 15 jaar, en zit in 4 havo op het CSG Het Noordik in Almelo. Ik ga binnenkort naar Oeganda waar we onder andere zullen helpen in een boardingschool, een projectpartner van Doingoood.

Waarom ik mee doe? Ik wil het verschil ervaren tussen ons leven hier en in Afrika: hoe blij we moeten zijn met het leven dat wij in de Westerse wereld hebben en ik wil de mensen in ontwikkelingslanden helpen.

Daarnaast wil ik mezelf op verschillende gebieden verder ontwikkelen: leren organiseren en plannen, meer zelfvertrouwen krijgen tijdens een presentatie en mijn Engelse taal verbeteren.

Ik kijk uit naar deze bijzondere expeditie en ik hoop veel van de reis te leren.

Reacties

Reacties

Marga en Tjabering Stek

Ruben je hebt een mooie presentatie van je voorgenomen reis gemaakt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood