Expeditie Oeganda

Lotte over haar verwachtingen van Expeditie Oeganda

Lotte: ‘Ik wil echt iets voor de mensen kunnen betekenen’

Ik ben Lotte Molenkamp, ik ben 15 jaar oud en zit op CSG Het Noordik in Almelo, VWO 4.

Toen ik de mogelijkheid kreeg om te solliciteren voor Expeditie onderwijs heb ik dit gedaan om zo echt iets voor de mensen te kunnen betekenen. Je doet het met en voor de mensen. Het lijkt mij een geweldige ervaring en het geeft een goed gevoel om het zelf te doen in plaats van geld te geven aan een goed doel. Ook verwacht ik hier zelf veel van te kunnen leren, zoals makkelijker presenteren en meer ervaring met de Engelse taal.

Acties

De aankomende acties zijn:

  • Het zoeken naar sponsoren.
  • De autowasdag op 21 mei op het schoolplein van CSG Het Noordik - Noordikslaan in Almelo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood