Expeditie Oeganda

De verwachtingen van Nynke over Expeditie Oeganda

Hallo!

Mijn naam is Nynke Veurink en ik ben 16 jaar oud. Ik zit op CSG Het Noordik in VWO 4.

Al sinds ik hoorde van het expeditie onderwijs wou ik al mee, het leek me echt heel geweldig.

Nog maar 1 dag tot ons vertrek!!! Het wordt alleen maar spannender.

We hebben maandag 6 juni de laatste informatieavond voor de ouders gehad, alle formulieren zijn ingeleverd en de vliegtickets zijn binnen. We kunnen beginnen met spullen inslaan voor onze reis!

Dit jaar ben ik veranderd, mede door het expeditie onderwijs. Op een of andere manier volwassener en verantwoordelijker. Ik weet nu beter hoe ik bijvoorbeeld veel dingen in weinig tijd moet plannen en hoe ik goed omga met een team. Als team groei je namelijk ook steeds meer naar elkaar toe en raak je steeds beter op elkaar ingespeeld. Ik kan niet meer wachten om met deze mensen weg te gaan en dit gewoon te doen.

Ik heb mezelf voorgenomen er heel open-minded in te gaan en te kijken hoe het wordt zonder al te veel verwachtingen. Daar genieten van de cultuur en deze weeskinderen te helpen wordt gewoon onvergetelijk.

Reacties

Reacties

Henry

Heel veeel plezier ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood