Expeditie Oeganda

De verwachtingen van Mathyn over Expeditie Oeganda

Ik ben Mathyn Soepenberg en ik ben 16 jaar en zit op CSG het Noordik in Almelo en doe dit jaar 4 VWO.

Aan het begin van dit schooljaar kregen alle leerlingen de kans om op sollicitatie te gaan voor expeditie onderwijs. Ik heb dit gedaan omdat ik dacht dat ik er veel van kon leren en natuurlijk omdat het me een geweldige ervaring leek.

Ik wou bijvoorbeeld beter leren plannen voor school omdat je door expeditie onderwijs opeens veel meer te doen krijgt en het dus zonder een goede planning niet vol houdt. Ook wou ik mijn samenwerk vaardigheden verbeteren. Maar ik vond het belangrijkste van allemaal om een nieuwe cultuur te ontdekken, en om dit te bereiken me natuurlijk volop in te zetten samen met de rest van het team om genoeg geld bij elkaar te halen.

Ik verwacht dat het echt een verschrikkelijk gave en heel erg leerzame reis gaat worden. Ik heb er echt super veel zin in. En ik weet zeker dat wij met het team dat we nu hebben samen een geweldige reis gaan hebben.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood