Expeditie Oeganda

De verwachtingen van Sven over Expeditie Oeganda

Mijn naam is Sven Oude Lenferink en zit in havo 4 op CSG Het Noordik in Almelo.

Ik zit in het expeditie team omdat mij het een super ervaring leek. Ik wilde weten hoe het is aan de andere kant van de wereld is en een perfecte kans om mij te ontwikkelen.

Toen ik hoorde van expeditie op het noordik en hoorde de verhalen van oud-expeditie leden dacht ik, ik moet ook mee doen. Ook omdat ik mijn negatieve eigenschappen hoop te verbeteren door expeditie onderwijs.

Hoe ik er tegen aan kijk:
Het lijkt me een super leuke ervaring en heb er echt zin in. We weten dat oeganda een arm land is met dus veel armoede en ik hoop een bijdrage te kunnen leveren. Ik denk dat het een ervaring wordt om nooit te vergeten.

Het is bijna zover!!!
In oeganda, gaan we de volgende dingen doen: een speeltoestel bouwen en verven zodat de kinderen een goed toestel hebben waar ze lang op kunnen spelen.
Ook gaan we les geven in het Engels aan de kinderen daar.

We hopen dat we met z'n allen een bijdrage kunnen leveren.

Meer weten over ons expeditie team? Of op de hoogte blijven van de reis.
Kijk dan op https://www.facebook.com/Expeditie-Oeganda-1505299783114415/

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood