Expeditie Oeganda

De verwachtingen van Stijn over Expeditie Oeganda

Hoi!

Ik ben Stijn Pape, ik zit op CSG Het Noordik in havo 4.

Toen ik hoorde van het expeditie onderwijs ben ik meteen begonnen met een sollicitatiebrief te schrijven met mijn opa. Het leek me zo machtig mooi om met een team een jaar lang acties te houden om uiteindelijk €25.000,- op te halen.

En nu is het eindelijk zover! Morgen (27-6-2016) gaan we naar Oeganda!

Ik ben zelf al vaker in arme landen geweest met mijn ouders, waar ze veel problemen hebben gehad, zoals Sri Lanka. Als je dan langs zo’n hutje naast de weg rijdt kijk je er een keer naar en dan denk je er verder niet meer aan. Maar het doet wel iets met je. Daarom lijkt het mij ook zo mooi om nou eindelijk een keer mensen te kunnen helpen.

Het afgelopen jaar ben ik vrij veel veranderd, op een positieve manier. Ik was erg slecht in plannen, en vooral het volgen daarvan. Dit is al een stuk beter geworden. Daarnaast heb ik ook goed geleerd om samen te werken met een team.

Ik kende de mensen uit mijn team eerst nog niet, maar nu beschouw ik ze echt als een van mijn beste vrienden. Ik heb nog nooit zo’n leuk schooljaar gehad!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood